Lasy akatemian valmennus

8.7.2021

Hei,

Tässä kaikille seuroille kaavakkeet joihin toivon teidän listaavan seurastanne tavoitteellisesti urheilevat SM-kisaikään tulevat nuoret urheilijat sekä toiselle kaavakkeelle sen ikäisten valmentajat.

Vastaukset viimeistään su 25.heinäkuuta.

Ikäryhmä: Kauden 2022 14-19-sarjalaiset eli 2008-2003-syntyneet urheilijat

Toiminta:

• Selvitän syksyksi kunkin urheilijan tarpeen Lasy-akatemian harjoituksiin jotka toteutuvat pääsääntöisesti sunnuntaisin Pajulahdessa klo 16:00-18:00 (alustava). Joidenkin yksittäisten lajien osalta ajankohta/kuvio voi olla erilainen, mutta se selviää kesän aikana.
  • Meille muodostuu siis käsitys koko piirin SM-kisaikäisistä nuorista urheilijoista ja heidän ykköslajeistaan. Jos ykköslajia ei ole niin voi valita sen mihin haluaa keskittyä seuraavan hallikauden aikana.
  • Sen jälkeen selvitän onko urheilija/seura halukas tulemaan tuohon yhteisharjoitukseen sunnuntaisin

Yhteisharjoitus:

• Oman ykköslajinsa parissa viikon yksi pääharjoituksista
  • Huomioikaa tämä viikkorytmissä seuranne harjoituksissa
  • Lajiporukassa treenaten, lajivalmentajan opastuksella
  • Lajikulttuuri, viikon kohokohta oman lajin parissa

Kustannukset:

• Treenipaikka voi olla muukin, mutta Pajulahdessa harjoitellessa hallimaksu on todennäköisesti 6 € / krt
  • Valmennusmaksun osalta katsomme miten kulut muodostuvat ja jakaantuvat… pyrin pitämään kokonaiskustannukset matalina

Valmentajat:

• Selvitän eri lajien valmentajia tähän kuvioon
  • Oma valmentaja on osa valmennustiimiä ja saa hyvää sparria Lasy-valmentajalta (ellei ole itse siinä tehtävässä) 😊

Olen tätä jo jonkin aikaa pohjustanut ja moni tietääkin aiheesta paljon. Jos aihe on sinulle uusi tai kaipaat lisätietoja niin ole yhteydessä minuun.

Hyvää kilpailukautta kaikille!

​------------------------------------------------